Tekniska muset

Lite om mig & mitt underbara liv / gruva, tekniska muset / Permalink / 0
Idag blev det en tripp till Tekniska muset, det va så längesen jag var där minns typ inte änns att jag vart där förut. Ja mycket att titta på vad det gället teknik, jag är nog måttligt intresserad, dock va det kul att se gamla saker. Man minns vad man hade hemma när man va liten, helt plötsligt känns man som 100 år hahahah.
 
 
Jag minns den galmla brödrosten vi hade hemma, där man fick vända brödskivan så den blev rostad på andra sidan, nu snackar vi den gamla goda tiden.
 
Minns även de veckade banden man satte upp i köks skåpen på hyllorna, man pyntade liksom hyllplanen med volangband, låte ju helt galet hahahhahah
 
Sen va vi nere i gruvan, roligt och se alla dockor/gubbar dom har gjort,mer intresserad av det än själva gruvan. Håll tillgodo här kommer lite bilder.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Till top