Och så skulle julen ut.....

Lite om mig & mitt underbara liv / julen ska ut, längtar till våren, städa / Permalink / 0
Nu känns det som att det är dax för julen att åka ut, granen åkte visserligen ut för två veckor sen, men allt annat. Och då är det så typiskt mig att allt ska storstädas , presis allt , det ska torkas i varje vrå lister dörrar väggar , mattor ska in på kemtvätt fönster ska putsas, och detta gör man inte på en dag när man har ett hus på 160km PHU! Men nu har jag börjat, man hinner dock inte så mycket då man bara är ledig på lördagarna (tänkvärt) men men sakta men säkert så är väl detta klart innaom några veckor! När julen åker ut så är det ett tecken på att snart kommer våren, jag vet att det är en evighet kvar tills den är här, men känslan att den ändå är påväg känns bra :) 
Nu är det dax att kila ner och jobba, kanske hinner jag fortsätta sen...
 
 
 
Jag beställde hem massor av rengöringsmedel så att det blir lite roligare att skura :) 
 
Tack för denna jul,så här såg det ut hemma hos oss på julafton , så mysigt 😇
 
 
 
Till top