semester kåseri........

Lite om mig & mitt underbara liv / MS/Angantyr, alltid glad, alltid vi, båtliv, drottningholm, härliga semesterdagar, lata dagar i solen, semester tider, skärgård, skärgårdsbåtar, sol, sommar, sommar sol ledig, sommartider, stockholms skärgård / Permalink / 0
Ännu en härlig semesterdag.... Dagarna går inget att passa, planerar ingenting, tar dagen som den kommer och gör vad jag vill när jag vill..........Det är just det som är semester för mig ett planlöst liv och göra det som jag vill utan att bestämma dagen innan vad som ska hända imorgon.
Jag gör varje dag till den bästa och njuter i fulla drag.
 
Drottningholm, kungligt vacker ja ganska så underbart, en härlig båtresa med MS/Angantyr från stadshuskajen. Båtresan tog ca en timme, så underbart att sitta där mitt i solensvarma strålar, och bara njuta av stockholmsskärgård. Så vackert så vackert, man får liksom aldrig nog.
 
Väl framme på Drottningholm så va det väl typ vi och alla härliga tyrister, som ville syna kunlighetens liv på Drottningholm. Vi gick dock inte in på slottet, men vandrade runt i deras härliga trädgård, och runt i området. Mycket se värt!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Till top