Beauty is the best and I love it!!

Nagelparadiset / Anette Aulik Hissing, Nails, acrylnaglar, fina naglar, gelenaglar, manikyr, nagelparadiset.com, nagelteknolog, nagelterapeut, naglar, naglarparadisetistockholm, naglarstockholm, naglartrångsund / Permalink / 0

Jag är bara så GLAD!
Beauty is the best and I love it!

Nu släpper jag BOMBEN för igår fick jag namnet godkänt på min ny registrerade firma!
Jag kommer åter tillbaka i skönhets branschen som jag har längtat , och som jag har saknat det …… Naglar , smink , glitter & glamour….
I höst så öppnar jag min egen nagelsalong igen, som kommer att heta: Nagelparadiset. Ni som känner mig, vet att jag är utbildad nagelteknolog sen 1987 hade egen salong & körde eget inne i stan på Kungsholmen & i Tumba, och var även med och tävlade i SM i naglskulptering på Stockholmsmässan och kom på en tredje plats 😉 Så galet roligt! Nu gör jag comeback! Och nöjer mig inte med att bara vara nagelteknolog , så nu i höst ska jag vidare utbilda mig till nagelterapeut och är klar i slutet av november.
Så sen kan ni komma till min NYA nagelsalong: Nagelparadiset och göra gelenaglar, acrylnaglar, manikyr m,m lovar det blir masssor av glitter & glamour om så önskas, jag bara älskar det!
Håll koll på min Fb & instagram, jag kommer ha massor fina erbjudanden till höstern/vintern. Vem vet kanske kommer jag söka nagelmodeller m,m,
Jag jobbar på att fixa en hemsida & Fb sida & även instagram sida.
Jag har några ”gamla kunder” som var mina stammisar på den tiden då min salong hette: ( Nettes nagel & skönhetsvård och låg i Tumba & Kungsholmen ),jag tror ni va mig trogna i över 20 år med era naglar så Ylva & Gittan ni kommer få en gratis valfri behandling
Så det blir en spännande höst för mig, jag är så galet taggad! TJOOHOO!
Till er som undrar , NEJ jag kommer inte sluta som hundfrisör, så ni behöver inte vara oroliga
PUZZ & KRAM

Till top