Semesterdagboken 13 Juli .... pizza mys <3

Semester dagboken 2016 / Anette Aulik Hissing, norra djurgården, prommenad, värtan / Permalink / 1
Onsdagen den 13 Juli....
 
 
Härliga dagar går man äter & dricker för fullt, tänker bort allt vad som heter träning just nu! Samvetet känns sådär, men idag drog jag på mig ett par byxor i storlek 36 som jag inte haft på ett tag och insåg att det fortfarande är för stora, YIPPI SKÖNT! Då kan jag semestra på  i lugn och ro, återupptar träningen i början av Augusti igen då jag börjar jobba igen, saknar faktiskt gymmet och alla härliga människor där, ska bli skönt att få svettas & kämpa lite sen igen. Från att träna 4 dagar i veckan till att bara sitta här och jäsa äta & dricka hahahahhaha YOLO
 
Idag blev det en tripp till Frihamnen Värtan och en prommis på 1,2 mil och kolla Norra djurgården, jössös vad dom byggt där och bygger. Vi gick från Värtan via hela Norra Djurgården fram till Ropsten och tillbaka, när vi va någonstans där så hittade vi en mysig ny liten Pizzeria, vi beställde 2 Meza Luna det va bland det godaste Pizzan jag ätit på väldig länge, den pizzerian kan jag verkligen rekomendera: Restaurang Norra Bryggan i Norra Djurgårdsstaden
Tänk massor av Container vid frihamnen fulla lastbåtar som kommer in med, ja tänk att mycket av det som säljs i affärerna har kommit till sverige med dessa båtar från olika länder, det tänker man inte på när man går där i affärerna, sakerna ska liksom bara finnas där .... och det gör dom..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Fortsättning följer.......
#1 - - Emma -Merakibeauty.se:

härliga bilder :)

Till top