Sköna söndag..

Lite om mig & mitt underbara liv / Permalink / 0
Godmorgon, och så va helgens sista dag här redan....
Har & ska visserligen jobba hela helgen ,men dock inte så långa dagar, så lite annat hinner man med ändå. Igår tog vi bland annant en sväng till biblioteket, där har jag inte vart på länge. När barnen va små så va man ju alltid där och lånade massor av barnböcker, jag är nog en som helst gottar mig i vecko tidningar, men nu fick jag för mig att jag ska försöka läsa nån bok ändå :)
Dessa böcker lånade jag :)
NÄR JAG BLI STOR
Är en ganska tung bok som handlar om:Jeanette Erikssons  skildring av de övergrepp hon utsattes för som barn ( incest)  ...
 
JAG CONCHITA
Är en bok om hur hon berättar för första gången om barndomen, de kärleksfulla föräldrarna och sin stödjande mormor, men även om den hårda diskriminering som hon tvingats genomleva.
 
Sen fick det lätta och pigga upp med två kockböcer :)
Efter dessa två ganska tunga verklighets böcker..
 
Nu känns det som det är dax att hälla i sig sista koppen kaffe och göra sig redo för trimmet.
Satsar på lite söndagsträning sen som vanligt, bra avslut på veckan och tid för att ladda batterierna för en ny kommande vecka <3
Kram till er alla som hänger med och läser mina inlägg <3 <3
 
 
Till top