Vaccination & härliga hund

Lite om mig & mitt underbara liv / Anette Aulik Hissing, Bichon frise, Haninge djur klinik, Härliga Hund, Tidningen härliga hund, Tiffany, guldtassens trim & hund spa, vaccination / Permalink / 0
Dax för den årliga vaccinationen  för lilla Tiffany.  När den lilla damen stog på bordet inne hos veterinären, så skrattade dom på Haninge djurklinik åt henne, hon va så glad att se alla så hon vickade på svansen så hon höll på att ramla ner från bordet! Dom tyckte det va underbart att se en lite fyrbent som inte va vättskrämd, för att komma till veterinären, många reagerar ju bara på doften inne på kliniken och blr rädda & skakiga.
Men inte Tiffany inte, hon fick sin spruta och då skrek hon i högan sky och undrade varför dom gjorde henne illa när hon va så glad & inte ville nån illa, men det va snabbt glömt, hon blev bjuden på godis efteråt av veterinären, åt med god aptit och höll på att trilla av bordet iigen nu när svansen vickade på i full fart :) Vi tackade för oss och va glada & gick till bilen för att åka hem igen. 
 
 
 
Så och blickade till baka lite, ibland så kommer det upp minnen på face book :)
Lägg gärna till mig som vän Anette Aulik Hissing
Gilla gärna mina grupper och häng med ;)
 
Tänk va åren går, det är 4 år sen, Tidningen Härliga hund , kom hem till oss och bad mig skriva ett reportage om rasen Bichon frise, dom fotade och vi hade en jätte trevligt! 
 
 
 
 
Må så gott & ha en undebar dag <3
Kram på er..
Till top