Tisdag, mysmorgon innan jobb kallar..........

Lite om mig & mitt underbara liv / Höst / Permalink / 0
Nu när hösten är här så är det ganska så mysig, även om jag inte älskar mörkret så får man göra det bästa av det i alla fall. Tända ljus frukost och bläddra i en härlig tidning, är en bra start på dagen för mig.
Kanske man borde inse att vintern och julen närmar sig med stormsetg, vi som inte änns har satt på vinterdäck ännu och det känns lite konstigt att julpyntet har kommit i hyllorna då de är så grönt och fint ute, jag som ÄLSKAR julen med allt vad det innebär, julpyntning , julbak, julmat, julklappar m,m,
 
 
 
Jag gjorde i allafall lite höst fin ute i helgen, de va i sista minuten för vintertiden hade just börjat, så sent ute brukar jag aldrig vara, men mina sommar blommor har hållt sig så fina och är ännu fina, satte dom åt sidan så de får pryda lilla bordet och sprida lite sommar feeling ett tag till :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Dax att dricka upp sista kaffet och sen kila ner till trimmet och ha en trevlig dag med mina kunder :)
Ikväll blir det träning om jag inte kommer må sämre, har lite ont i halsen, men tänker inte känna efter mer än så, det har vart till och från i snart en vecka, jag har absolut inte tid att bli sjuk på något sett.
Kram på er....
Till top