Halloween 2015 & alla helgonas dag

Lite om mig & mitt underbara liv / Anette Aulik Hissing, alla helgona, halloween / Permalink / 0
Idag har vi varit på gravarna och satt blommor & tänt ljus.
Första trippen blev till skogskyrkogården.
Där hade vi min pappas grav , Peters pappas grav & Peters mormor & Morfar ligger på skogskyrkogården.
Det va ett underbart väder att gå i, vi parkerade ca 6 kilometer ifrån skogskyrkogården, då fick vi en härlig promenad dit, och vi gick även förbi min mammas gamla kolonistuga som hon sålde för några år sen :)
Tänk att petuniorna blommar så fint fortfarande.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sen åkte vi vidare till Östehaninges kyrkogård, där ligger min lilla mormor begravd. På kyrkogården så träffade vi min lilla fina mma och hennes två systrar och en son till ena systern, alltså min kusin och hans barn :) Så det blev en liten mysig släktträff och så tände vi ljus :)
 
 
Sn va det dax att förberedda sig på attt det skulle komma massor av halloween barn & knacka på dörren och fråga om vi vill ha BUS eller GODIS :) Så vi stannade på vägen hem och handlade så vi skulle ha nått att bjuda på när barnen kommer och spökade :) HAHAHAAH
Här får man välja mellan Godis & frukt.
 
 
 
Maten skulle lagas och det blev grillning ute i mörker och kyla, så mysigt!
Brasan innomhus va också tänd.
 
 
 
 
 
Myigt, kram på er hoppas ni haft mysig med alla nära och kära :)
Kram
 
 
 
Till top