Mina kurser i Mars 2023

Lite om mig & mitt underbara liv / gå klippkurs, klipp kurs, klippa hund, lär dig klippa din hund, lär dig pälsvård, pälsvård, pälsvårdskurs / Permalink / 0

Passa på att anmäla dig!

 

 

Pälsvårdskurs du deltar utan hund!
Torsdag 30 Mars Kl 15:00
Passa på 👌
Vill du lära dig att ta hand om pälsen rätt på din hund.

Hur undviker du tovor ? Hur ska jag göra med bad fön?
JAG VET !
Du deltar utan hund ( pris utan hund 750:- kurstid ca 1 timme )
Jag går igenom hur du badar , hur du fönar och hur du ska karda & kamma & framförallt hur du lär dig ha en tovfri hund, vi går igenom vilka redskap du behöver ha, rätt shampo balsam kammar kardor mm .
Anmäl dig smsa namn till 073-612 27 98 & swisha 750:- till 123 662 38 39 om du vill delta utan hund

..............................................................................

Pälsvårdskurs du deltar MED din hund!
Lördag 11 Mars Kl 13:00
Passa på 👌
Vill du lära dig att ta hand om pälsen rätt på din hund.

Hur undviker du tovor ? Hur ska jag göra med bad fön?
JAG VET !
Du deltar MED hund ( pris med hund 1500:- kurstid ca 1,5 timme )
Jag går igenom hur du badar , hur du fönar och hur du ska karda & kamma & framförallt hur du lär dig ha en tovfri hund, vi går igenom vilka redskap du behöver ha, rätt shampo balsam kammar kardor mm .
Anmäl dig smsa namn till 073-612 27 98 & swisha 1500:- till 123 662 38 39 om du vill delta med hund

.............................................................................. 

Klippkurs!

Söndagen den 26 Mars kl: 10:00

Passa på!

Jag håller personliga Klippkurser 

Endast du , jag & din hund & en hundägare/deltagare per hund ,

är du också intresserad att få 3 timmar med mig och jag lär dig allt som är bäst för dig och din hund, bad klippning vad just din hund behöver , vi går även igenom vad som är bäst för er när det gäller shampoo mm

Anmäl dig smsa namn till 073-612 27 98 & swisha 3000:- till 123 662 38 39 om du vill delta utan hund

 

🌸🌸

Personlig klippkurs på Guldtassens Trim & Hund Spa , kanske något för dig som behöver mycket tid, eller inte vågar bland andra människor, eller bara gillar lugnet utan stress och få den tid man behöver, eller har en hund som blir stressad bland för många hundar.

-------------------------------------------------------------

 

Till top