Nu äntligen drar jag igång mina pälsvårdskurser igen

Lite om mig & mitt underbara liv / Anette Aulik Hissing Guldtassens trim & hund spa kloklippning tassklippning, Guldtassens Trim & Hund Spa, få pälsen rak, klipp kurs, kurs att lära sig klippa hundeb, kurser, pälsvård, pälsvårdskurs / Permalink / 0

NU ÄNTLIGEN KOMMER JAG DRA IGÅNG Pälsvårds kurser IGEN!
Ja jag håller pälsvårds kurser i de flesta raser, jag tar 1900:- för mina pälsvårdskurser och då är det du och jag och din hund så du får all tid och hjälp du behöver ca 2 timmar , vi går igenom bad föning kloklippning öronrengöring/ öronhår allt du behöver kunna för att sköta hunden mellan klippningarna , så ni aldrig behöver ha dåligt samvete för att serana hund är tovig efter 2 timmar så brukar vi känna att vi går igenom allt och vara nöjda och trötta..
Kursen är bindande och betalas 3 veckor före kursdagen , och det är för att jag binder upp mig med dig och kan inte ta andra kunder,
MEN skulle du bli sjuk så flyttar vi fram kursen , så du vet att det blir av i vilket fall och du inte förlorar dina pengar.. Jag har inga kurstider förens i början av nästa år,  jag brukar rekommendera pälskurser från tidig ålder för att vänja hunden 😊
Som det ser ut i skrivandet stund så kan jag ha kurs :
Tisdag 10/1 kl: 13:30 &
Fredag 13/1 kl: 9:30
&
Måndag den 16/1 kl: 13:30
&
Onsdag den 18/1 kl: 8:00
&
Fredag 27/1 Kl 13:30
&
Lördag 29/1 kl 13:00

om det känns intressant så smsa pälsvårdskurs till 073-6122798 och vilken ras du har!

 
 
 
 
 
 
 
 
Till top