Göteborg levererade

När man inte har några förväntningar och när man inte riktigt bestämt själv att det är till Göteborg man ska, så åker man helt utan förväntningar, och blir det bra då , då blir det riktigt bra. 
Vi bodde i lisebergsbyn med husbilen eftersom Göteborg inte var den husbils vänligaste stan, men där i lisebergsbyn var det toppen, vi som älskade att gå fick oss ca 2.5 - 3 mil prommis varje dag. 

Att köra bil i Göteborg är inte kul eftersom det är så rörigt med trafiken, bussar spårvagn, ja allt är en katastrof, men jag dundrade in med husbilen och körde i kaoset med en husbil på 7,5 meterlång kände mig som en kung på gatorna och det gick toppen, det märks att man kommer från Stockholm 🤣🤣🤣

Vi var i Göteborg nästan en vecka och upplevde allt , att bara få koppla av från alla måsten och strosa runt är så befriande. 

Göteborgarna var väldigt trevliga dessutom❤️ lite extra gooa mot oss från Stockholm villket jag inte mindes från när jag var där på nittiotalet då tyckte jag de var så dryga🤔 

Tack Göteborg för denna vecka vi kommer garanterat tillbaka , underbara Haga, hamnen Nordstan och avenyns utbud. 
Slottsskogen lisebergsbyn och eran spårvagn som de kör som galningar man tror att man är på Lisebergs bergochdalbana när man åker spårvagn 😁😁😁

Detta är en stad med mycket i sig och det gillade jag ❤️❤️❤️ vädret bjöd på regne en del men det stoppade inte oss 👌
(null)


(null)

(null) (null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Till top