Härliga måndag!

Lite om mig & mitt underbara liv / Permalink / 0

Hej hopp måndag!

Full fart mot midsommar denna vecka och veckan är mer än fullbokad. 

 

 

Fästingarna kryllarjag plockar dagligen massor av stora och små en del hundar kan ha upp till sju fästingar som ingen har upptäckt!

 

Just nu är det så otroligt många som vill komma till mig 

och klippa sina hundar,min telefon går varm det är jätte många förhoppningsfulla hundägare som vill komma till mig, men min tid räcker tyvärr till! 

Jag har många trogna stammkunder och det är väldigt sällan jag får någon avbokning, vilket jag uppskattar väldigt mycket, 

men ni som vill kan skriva upp er på min kölista,

men jag kan inte lova er någon tid.

Jag är så glad över att så många vill komma till mig, men känner mig så fustrerad över att behöva säga nej till alla fina hundar 

som jag tyvärr inte kan ge någon tid💔

Jag är fullbokad fram till slutet av september så passa på att boka in er  redan nu för resten av året ❤️❤️❤️ december är redan fullbokat ordinarie tider.

 

Till top