Planera in era klippningar i gooood tid.

Guldtassens Trim & Hund Spa / Anette Aulik Hissing Guldtassens trim & hund spa kloklippning tassklippning, Bichon frise, Guldtassens Trim & Hund Spa, Hund Spa, Hundfrisör, Klippa, akut, akut klipptid till hund, bichon, bichon frise, boka tid klippa hund jourtid, erfaren hundfrisör, erkänd hundfrisör, guldtassens trim & hund spa, hund klo klippning, hundfrissör stockholm, hundfrissör trångsund, hundtrim, jour, jourtid, klippa bichon frise, klippa hund, ledig Guldtassens trim & hund spa boka tid, trimma hund, utbildad hundfrisör / Permalink / 0

Välkommen härliga Mars, nu kliver vi in i en ny månad, så härligt ännu lite närmare våren.

Många hundar är så otroligt tungjobbade just nu och är så otroligt toviga, jag lovar att det börjar sätta sina spår i händerna och lederna efter 25 år som hundfrisör. Jag vill bara uppmana alla att för hundens skull, vänta inte tills tovorna har uppkommit, det ger en otrolig smärta för hunden. Pälsen drar i skinnet på hunden och en del får massor av eksem under tovorna som sen kan vara svårt att bli av med. 

 

En del skyller på mig att man aldrig får nån tid hos mig och så vill man inte gå till någon annan och klippa, MEN det köper jag inte även om det är fullbokat hos mig så har jag oftast ca: 6-7 Akuttider/jourtider man kan boka varje vecka. Jourtider/Akuttider kan bara bokas en vecka fram, så du kan inte boka det i förväg, vill du planera dina klippningar så är det dagtid som gäller mån - Fre Kl: 8:00 – 15:00

 

När vi talar om Fullbokat så kan jag meddela att Mars, April, Maj, Juni, Juli & December är FULLBOKAT, så gör som många andra boka era klipptider i god tid, passa på att boka höstens tider medans det finns tider kvar, jag kommer ha jourtider/akutider för er som inte gillar att låsa upp er med bokningar.

 

Köp rätt shampo och balsam och spray så minimerar ni risken för tovor, jag hjälper er gärna och tar ut de bästa produkterna till just din hund. Eftersom jag jobbar med eran hunds päls så vet jag var just din hund behöver.

 

Ha en härlig vecka, kram anette

 GULDTASSENS TRIM & HUND SPA

TIDSBOKNING

Till top