Överraskningar & längtan

Lite om mig & mitt underbara liv / Permalink / 0
Som jag längtar till skåne och mellbystand, smögen, solvik, kunghamn...
Längtan efter att få plocka ännu flera snäckor, strosa på stränderna och borra ner tårna i sanden, få ha lite lata dagar i solen. Men det kanske man kan få nästa år om detta hemska virus har laggt sig. Då vill jag verkligen komma iväg! Jag får njuta av dom snäckorna som jag plockade förra året. Det var helt fantastiskt, det var så kul när man skulle ta en del snäckor, då var det nån hemma som bodde i dom och så sprang dom iväg, det såg så kul ut för dom sprang liksom på sidan...
 
 
En fin liten blommande del på tomten, så många fina vackra färger det finns nu, jag bara älskar det, blommor i olika färger och vissa som doftar så otroligt gott!
 
Tänk när man får ett sms på kvällen om att det kommer att finnas en liten blomma utanför guldtassens Spa efter kl 21 på kvällen och man möts av denna underbara blomma, sån överraskning tack snälla Charlie med familj det värmde och tack för att nå låter mig ta hand om eran gooa kille
 
BÄSTA CHARLIE!
 
Till top