Lite om mig för er som inte känner mig!

Guldtassens Trim & Hund Spa / Anette Aulik Hissing Guldtassens trim & hund spa kloklippning tassklippning, Guldtassens Trim & Hund Spa, Hund Spa, Hund shampo, Hundfrisör, Klippa, Kyldukar hund handdukar bada hund, Känslan när man klassas som kändisfrisör för hundar och är med i hänt extra @hant.se  , härlig känsla ❤️✂️🙋‍♀️ ❤️❤️❤️Tidsbokning  073-612 27 98  #hund #hundfrisör #kändisfrisör #hundkändis #klippning #klippahunditrångsund #klippahundistockholm #hundfrisörstockholm #hundfrisörtrångsund #hundtrim#hundspa #dog #grooming #doggrooming #bichonfrise #coccopoo #badahund #hundklippning #doggroomer #doggroominglife #småhundar #frisörförhundar#klippahund #doginspo #guldtassenstrim #guldtassen #guldtassar #trim#hundspa#bichonfrise #pudel#, Trimma, bad, bada, bada hund, boka tid klippa hund jourtid, guldtassens trim & hund spa, hund frisör, hund klo klippning, hund trim, kan klippa själv, klipp kurs, klippa bichon frise, klippa hund, klippa klor på hund, klippatassar, klippning, ledig Guldtassens trim & hund spa boka tid, spa, trim, trimma hund / Permalink / 0

Trevlig helg & tack för en trevlig vecka alla fina kunder!

Vill du komma i helgen så kan du boka Jourtid/Akutid

(Du kan alltid boka Jourtid/Akuttid på kvällar & helger ) Pris,Tex: Ordinarie pris 750 :- + 150:- = 900:-

Inga jourtider ligger ute, du som smsar mig, när du önskar komma till mig...............

Smsa: 073-612 27 98

Lite om mej som klipper:

 Lite fakta till er som inte känner mig!

Jag heter Anette Aulik Hissing & är ägare av Guldtassens Trim & Hund Spa.

Jag grundade Guldtassens Trim & Hund Spa 1996. Även då Guldtassens kennel.

Jag  har öppet dagtid.  kvällar & helger, så det ska finnas tider som passa er alla.

 Jag har bedrivit stor uppfödning av Bichon frise och tävlat mycket på utställning med mina hundar, har även haft mindre uppfödning av shih-tzu , chihuahua , Papillon & Phalene.

Under kennel namnet: Guldtassens kennel.

Så jag är proffisionell på Bichon Frise.

Så jag har  stor erfarenhet av pälsar och pälsvårdsprodukter.

Jag  badar fönar,klipper & rakar, drar öronhår, rengör öron, klipper klor, borstar tänder , tömmer anal säckar m,m, :)

MEN jag rycker/trimmar  dock INTE pälsar, men klipper eller rakar gärna raser som ska ryckas/trimmas. 

Om du inte vill rycka/ trimma din strävhårshund så kan man givetvis klippa den i samma snygga frisyr som man skulle ha Ryckt/trimmat den. Detta passar ofta strävhårsraser med mycket krävande pälsvård  eller för de hundar där hundens pälskvalitet eller hud inte tillåter trimning, tex på bl.a. på , dvärgschnauzer,Jack russel Skotsk terrier westie m.fl. Väljer du att klippa din strävhårshund ingår det alltid bad i priset!

Varmt välkommen till mej.

Kram Anette

Till top