Internet shopping

Lite om mig & mitt underbara liv / Permalink / 0
Jag tror aldrig att jag handlat så mycket på nätet som nu när det är cornona tider.
Mat har jag shoppat som bara den, men sista gången vi fick mat leveransen så saknades två matkassar med allt kött m,m,, när vi kontaktade dom så var det inga problem men att vi fick tillbaka pengarna, men vi fick gå in och göra en ny beställning och betala ny plockavgit, packavgift & fraktavgift. Då ruttnade jag, då kände jag att det blev en supertidig helg morgon på ica maxi. Och så skönt att få klämma på sakerna man köper, så jag hoppas på att handla maten själv nu.
Presenter har jag shoppat på nätet och det har funkat. 
Nu har jag fått hem lite nytt gardintyg så jag kan sy gardiner till köket, ska väl även beställa nya gardinstänger när jag ändå är igång :) 
 
Ikväll är det Big brother final! 
Vem vill du ska vinna?
Jag håller alla tummat för Lennie och tvåa sammi och trea Jasmine
Det har vart så kul att följa er och Mergim har gett min många skratt! 
Längtar redan till nästa säsong, jag hoppas verkligen det kommer igen.
 
Till top