En underbar torsdag!

Lite om mig & mitt underbara liv / en del av familjen, lata dagar i solen, ledig dag, mysig dag, norra djurgården, sol / Permalink / 0
Idag startade morgonen kl 03:45 kunde inte sova, fast jag somnade efter kl: 24 på natten, jag har sån skräck för coronan och vi hade bestämt att vi skulle vara på ica maxi kl 07:00 när dom öppnade i hopp om att det inte skulle vara så mycket folk. Därför kunde jag inte koppla av och sova, slumrade till efter kl 05 efter en kopp te sen ringde ju klockan kl 05:45 så pigg och glad drog vi i oss lite kaffe och drog till maxi. Tack och lov så va det lite folk i alla fall. 
 
 
Efter det så åkte vi hem och fixade ihop en nick pick (picnick) jag älskar att säga det ordet fel hahahaha fattar inte varför, men thats me.
 
Vi åkte och hämtade älste sonen för en date så läääänge sen vi sågs förutom över internet.
Sen åkte vi till Bergianska trädgården och promenerade till Norra djurgårdsstaden, det blev sammanlagt 1,5 mil ASSÅ SÅ NICE! Toppen väder solen tog mig med storm.
Det kunde inte blivit en bättre ledig dag, ute i solen i 8 timmar, mer än nöjd känner jag mig.
 
Bjuder på lite bilder från dagen, underbara får och fåglar, dock är det svårt att fånga allt med samma känsla på bild, men håll till godo!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Till top