Nu är fästingarna här igen!

Guldtassens Trim & Hund Spa, Lite om mig & mitt underbara liv / Anette Aulik Hissing, Anette Aulik Hissing Guldtassens trim & hund spa kloklippning tassklippning, Guldtassens Trim & Hund Spa, fästingar, fästingar på hund, guldtassens trim & hund spa / Permalink / 0

Nu är fästingarna här igen, jag har plockat ett antal nu i en veckas tid.

Till er som vill skydda era hundar utan att ge giftiga prepparat som veterinären skriver ut, som va dessutom kan vara farligt både för hundar och barn.

Jag har valpköpare var hundar har dött av dessa olika gifter, tabletter & halsband, jag tycker det är otroligt läskigt och skrämmande,jag har hört barnsom fått medel på fingrarna av frontline och fästinghalsband som det gått riktigt illa för, så jag är jätte emot sånna giftiga medel, med tanke på hursvårt det är att ta dö på en fästing så ska man sätta det på sin hund, det jag inte kan sätta på mig vill jag inte heller ha på min hund. Men alla gör olika och man bestämmer själv.

 

Men till er som är emot dessa gifter som jag, så finns toppen bra shampoo och sprayer som jag säljer som är helt giftfria.Det använder jag på mina hundar och sprayen även på mig om jag ska ut i skogen på sommaren, toppen bra.

 

Säg bara till mig så hjälper jag er gärna med det du behöver som ska passa just dig och din hund.

 
Till top