Lite åtgärder på trimmet & naglar

Lite om mig & mitt underbara liv / Permalink / 0
Nu tycker jag att det börjar känna riktigt skrämmande med alla corona fall,och en stor ökning här i Stockholm,
som jag sagt så är vi många även jag, som är i riskgrupp och måste vara extra rädda om oss , och ni som inte är i riskgrupp måste ändå ta hänsyn. Det gäller verkligen att alla som känner av sympton av nått, STANNA HEMMA!
(null)

När ni kommer till mig nu så gäller detta:
Nu kommer jag bara ta emot hundar utomhus, och lämmna tillbaka dom utomhus,
vill ni köpa shampo m,m, så säg till så packar jag det till er.

1: Jag möter er utanför trimmet och byter koppel , så ni får ta med ert koppel igen.
2: Jag möter upp er utanför trimmet när hunden är klar, så ta med kopplet.
3: Swish är önskvärt istället för kontanter, mindre smitto risk.

Jag hoppas att det inte kommer att leda till att jag måste stänga framöver.

Jag kommer heller omtenta emot några nagelkunder nu på några veckor, det får bli efter påsk igen om det lugnat ner sig☀️

Nu har vi även bekanta som ligger inlagda på sös för corona, så ta detta på allvar!
Tack för att ni förstår.
Till top