Kändisfrisör!

Guldtassens Trim & Hund Spa, Lite om mig & mitt underbara liv / Anette Aulik Hissing, Anette Aulik Hissing Guldtassens trim & hund spa kloklippning tassklippning, Bichon frise, Guldtassens Trim & Hund Spa, Hundfrisör, Känslan när man klassas som kändisfrisör för hundar och är med i hänt extra @hant.se  , härlig känsla ❤️✂️🙋‍♀️ ❤️❤️❤️Tidsbokning  073-612 27 98  #hund #hundfrisör #kändisfrisör #hundkändis #klippning #klippahunditrångsund #klippahundistockholm #hundfrisörstockholm #hundfrisörtrångsund #hundtrim#hundspa #dog #grooming #doggrooming #bichonfrise #coccopoo #badahund #hundklippning #doggroomer #doggroominglife #småhundar #frisörförhundar#klippahund #doginspo #guldtassenstrim #guldtassen #guldtassar #trim#hundspa#bichonfrise #pudel#, anis don demina, erfaren hundfrisör, erkänd hundfrisör, hundfrissör stockholm, hundfrissör trångsund, känd hund frisör, kändhundfrisör, kändisfrisör, utbildad hundfrisör / Permalink / 0
Och nu är man med i Hänt Extra på sidan Tissel & Tassel!
Erkänd klassad Kändisfrisör för hundar, härliga nyheter tycker jag 😇
 
Tänk så roligt , att jag råkar vara kändisfrisör så här i mello tider, så roligt!  Anis Don Demina till mig på Guldtassens Trim & Hund Spa och fick sin lilla söta yorker terrier Simba Badad & klippt av mig.
Så roligt, när den killen var tonåring, så var han och min ena son på ungdomsgården tillsammans i västerhaninge, där dom hängde en del tillsammans.
Redan då, på den tiden så rappade han en hel del och i år var med i melodifestivalen 2019 och tävlade med låten :mina bränder. Förr förra  året var han också med på melodifestivalen och uppträdde med Samir & Viktor, han spelade då solo med saxofon.
Och förra året var han med och tävlade med: Zeana feat Mina bränder

Och i år tävlade han med: Vem e som oss

Världen är bra liten ibland :) 
 
 
 
 
 
 
Till top