Glad men lite orolig

Lite om mig & mitt underbara liv / Anette Aulik Hissing, längtar till våren, november kaktus, vår, våren är på g / Permalink / 0
Jag som blev helt överlycklig i går när jag äntligen efter 5-6 veckor kunde logga in på min fb igen. Men idag så har jag loggats ut ofrivilligt flera gånger, jag fattar inte vad det kan bero på, jag har gjort allt jag kommer på att göra, men inget hjälper riktigt. Så jag hoppas verkligen att det inte händer nått igen!
 
Vår bloommorna tittar fram ute och mina november kaktusar blommar för fullt inne, allt är helt bakvänt.
 
 
 
 
 
 
 
Hoppas ni alla håller er friska och inte har fått corona och jag hoppas verkligen att alla som får det kommer att må bra igen och bli friska, det är så oroligt just nu. Jag har haft 4 kunder som inte kunnat komma till mig för att de har vart förkylda, men vad det är för förkylning vet man ju inte.
 
Vi får se hur det kommer att gå , de tror ju att det kommer att bli värre efter påsk, då många åker iväg på sina resor. Jag hoppas ju så klart på att alla bara kan stanna hemma och hjälpa till att sprida den här otrevliga smittan.
 
En annan sak som slog mig idag när jag stog och klippte , det var att Ica maxi i haninge, dom öppnade en Min doktor kliniken inne på ica maxi, jag fattar inte varflr man öppnar nått sånt mitt i en mat affär, där samlas sjuka människor som är beroende av vård för ev halsfluss m,m,, och dom ska vi gå förbi, helt galet sjukt, en del som är drabbade av corna har säkert gått dit, det skulle inte förvåna mig. Det sitter stora skyltar döär ang corona.
Om inte annat så vill man väl i alla fall undvika att stöta på sjuka människor när man ska handla mat.  Det var dagens fundering, en helt onödig tanke kanske , men den kom i alla fall hahah
 
Ha en trevlig helg, stor kram från mig <3 
Till top