Barista & måndag igen....

Lite om mig & mitt underbara liv / Anette Aulik Hissing, Guldtassens Trim & Hund Spa, barista, jura / Permalink / 0
 Man får vara glad för varje dag man lyckas hålla sig frisk & kry och får & kan jobba. Hoppas verkligen man får stopp på denna spridninga av corona, jag tycker det är lite läskigt ändå.
Men vi alla får hjälpas åt.

Till er som känner er oroliga för corona, och tycker att lämna & hämta hundarna känns oroligt eftersom att man träffas, så behöver ni inte komma in, jag kan komma ut och hämta & lämna, inga problem.Då möts vi utanför och räcker över kopplen bara, inga problem, vi måste hjälpa varandra, bara smsa mig innan så kommer jag ut och möter er.

Tyvärr så tar jag inte emot några nya nagelkunder just nu, pgr av corona, brukar man gå hos mig så är man välkommen om man är frisk så klart.

 
Har ni testat Barista  skummat i kaffet? Asså så otroligt gott, mycket godare än skummad mjölk, jag tycker igentligen inte om havre dryck, men asså detta måste ni bara testa!
Så len god och mjuk smak, jag bara älskar det!
Så det blir ett självklart tillbekör till våran älskade Jura maskin, man blir så himla bortskämd med den, bästa maskinen! 
 
 
 
Till top