Klippkurser inställda hela 2020.

Guldtassens Trim & Hund Spa, Lite om mig & mitt underbara liv / Anette Aulik Hissing Guldtassens trim & hund spa kloklippning tassklippning, Bichon frise, Guldtassens Trim & Hund Spa, Hund Spa, Hundfrisör, Klippa, Trimma, boka tid klippa hund jourtid, erfaren hundfrisör, erkänd hundfrisör, guldtassens trim & hund spa, gå klippkurs, hund klo klippning, hund trim, hundfrissör stockholm, hundfrissör trångsund, kan klippa själv, klipp kurs, klippa bichon frise, klippa hund, klippkurs, trimma hund, utbildad hundfrisör / Permalink / 0
Jag brukar ha kklippkurser flera gånger per år, men i år 2020 så kommer det inte bli några klippkurser pga rådande omständigheter av corona och covid-19. Det finns ingen möjligjet för mig att ta in folk i trimmet och riskera att jag blir sjuk. 
Jag undviker all närkontakt  med människor just nu, då läget är som det är.
Och jag följer folkhälsomyndighetens uppdateringar och rekomendationer.
 
 
Så i dagsläget så är det inte aktuellt att vistas innomhus nära varandra, Vi får se hur det blir nästa år om läget är ändrat och allt börjar gå tillbaka till det normala igen, det är det ingen som vet just i dagsläget, vi får låta tiden utvisa hur jag kommer att göra med klippkurser nästa år. Jag har fått flera förfrågningar och det känns så tråkigt att behöva säga nej, men så får det bli i år 2020 då blir det INSTÄLLT.
 

------------------------------------------------------------

Klippkurs privat 1500:-

Jag håller personliga Klippkurser , 

endast jag & hund , och hundägare/deltagare med hund ,är du också intresserad att få 3 timmar med mig och jag lär dig allt som är bäst för dig och din hund, bad klippning vad just din hund behöver , vi går även igenom vad som är bäst för er när det gäller shampoo mm produkter🌸🌸

 -------------------------------------------------------------

För examinerad hundfrisör 3000:-

Är du nyutbildad & känner att du vill lära dig mer? 

Gillar du mitt sätt att arbeta & hur jag klipper mina kunder, då kan du få gå bredvid en hel dag & ta del av mitt arbete & kunskap m,m,

---------------------------------------------------------------------

Min hemsida: Guldtassens Trim & Hund Spa

Hjärtligt välkommen till Guldtassens trim & Hund spa

 

Kantljungsvägen 37 i Trångsund

 

”Sjöängen””Huddinge”

STOCKHOLM

 

Tel:073-612 27 98

 

//Anette

 

Till top