Fullbokat Juni & Juli

Guldtassens Trim & Hund Spa, Lite om mig & mitt underbara liv / #hund #hundfrisör #klippning #sverigeshundföretagare #sverigeshundfrisörer #klippahunditrångsund #klippahundistockholm #hundfrisörstockholm #hundfrisörtrångsund #frisörstockholm #hundtrim#hundspa #dog #doggrooming #bichonfrise #coccopoo #badahund #hundklippning #doggroomer #doggroominglife #småhundar #frisörförhundar#klippahund #doginspo #guldtassenstrim #guldtassen #guldtassar #trim#hundspa#bichonfrise #pudel# / Permalink / 0
 

Många av mina kunder är så fantastiska på att planera in sina klipptider,och det glädjer mig!

Många har lärt sig att det alltid är ont om tider på sommaren och i december de tiderna bokas oftas in tidigt.

Sommar tiderna försvinner fort då även jag ska försöka att ta lite semester, även om det är små korta perioder.

Nu är Juni & Juli fullbokade grattis till er som planerat och bokat in er i god tid.

Augusti börjar fyllas på.

December börjar fyllas på, så ska ni vara fina till tomten kommer så är det dax att boka in er

Alla mina lediga tider ligger ute på hemsidan till sista januari 2021 så ni kan planera och boka in er.

Till er som inte har börjat planera ännu och vet att ni vill komma så är det nog dax att boka in er.

Jag försöker att påminna alla som kommer och klipper att ni ska boka in er, det står även med i ert hämta sms :) Ni vet att ni kan smsa mig även när jag har stängt och ledigt, svarar er så snart jag kan i tur och årdning och bokar in er.

Sen kan man ju alltid boka akuttider/jourtider när jag har stängt , fullbokat under semestern: & kvällar & helger.

Du kommer när det passar dig & mig,kvällar & helger då jag inte har ordinarie öppettider.

Pris ex från: Ordinarie pris 750:- + 150:- = 900:-

Inga jourtider ligger ute, du smsar mig ÖNSKAR JOURTID/Akuttid skriv när du önskar komma till mig,

så även om det är STÄNGT så kan du få en tid som passar dig inom kort.

Du smsar  073-612 27 98

 

OBS! Jourtid/Akuttid bokas samma vecka du vill komma! ❤️❤️❤️. Tidsbokning  073-612 27 98  #hund #hundfrisör #klippning #sverigeshundföretagare #sverigeshundfrisörer #klippahunditrångsund #klippahundistockholm #hundfrisörstockholm #hundfrisörtrångsund #frisörstockholm #hundtrim#hundspa #dog #doggrooming #bichonfrise #coccopoo #badahund #hundklippning #doggroomer #doggroominglife #småhundar #frisörförhundar#klippahund #doginspo #guldtassenstrim #guldtassen #guldtassar #trim#hundspa#bichonfrise #pudel#

 
 
Till top