Friday................

Lite om mig & mitt underbara liv / Permalink / 0
Tänk att jag fick denna härliga jordgubbs planta, det var ganska många fina jordgubbar på den , enter en natt på altanen här hemma så har fåglarna haft fest i alla fall, idag när jag kollade på den så är den helt grön, fåglarna har ätit upp varända gubbe, så nu blir det inga hemma gubbar till midsommar, så trist! Men den är ju grön och fin i alla fall. Hoppas att det kommer fler, här hemma har vi inga större problem med rådjuren som äter upp blommorna, det hade vi där vi bodde förut, det vart dyr mat till rådjuren och lite trist när mna aldrig hann att njuta av blommorna.
 
Jag måste bara tippsa er om denna yogurt asså så himmelsk god, jag älskar allt med melon, glass drickor, färsk melon av alla dess sorter , så denna är fantastisk god, perfekt till min morgon när jag tar blodtrycks tabletten.
 Imorgon så kommer mina fina barn över och vi ska fira mig som fyllde 50 år i onsdags.
Kan bara säga att det här paketet låg på min kudde när jag skulle krypa ner och sova..........
Älskar dessa små paket! 
 
Nu ska vi ta en tripp till ica maxi och hoppas på lite folk, så vi kan handla upp oss för morgondagen och några veckor fram. Önska mig lycka till, det känns som att många är hemma och firar studenter i kväll så många har annat att göra än att handla mat ikväll kanske.
 
Till top