Förlovade i 24 år!

Lite om mig & mitt underbara liv / Permalink / 0
Tiden går fort när man har trevligt! Idag är det 24 år sen vi förlovade oss de har gått några år sen dess. Det firade vi med en toppen myig kväll på Djugården, riktigt romantiskt på alla sett och vis.
Du glömmer aldrig bort våra dagar, du ger mig alltid presenter. Du finns alltid för mig och skämmer bort mig år efter år. Du är lugnet & jag är stormen, där emellan möts vi som i en orkan av lust & kärlek.
 
Du säger alltid att du vill bli gammal med mig och då svarar jag alltid: att jag vill hålla mig ung med dig hahahhahahahah
Tack för alla de ljuva åren de är de bästa i vårt liv.
Den lycka som vi känner, låt den stanna livet ut. Kärleken är oändlig så länge den varar, men det gäller att vårda den,och inte hålla fast den. 
 My love , my man
 
 
 
 
Till top