6 månader kvar till julafton

Lite om mig & mitt underbara liv / Permalink / 0
Tänk när solen lyser som starkast och vattnet i sjön börjar bli riktigt skönt, då är det så kul att retas och säga att i dag är det 6 månader kvar till julafton. Det känns så otroligt långt bort, det känns ju som att sommaren just har börjat.
Eller ett annat uttryck är att det börjar bli mörkare efter midsommar igen, det känns ju inte heller så upplyftande direkt hahahah
 
 
Nej nu får vi njuta i nuet och värmen och solen, så underbart på alla sett.
 
Jag har dock inte hittat några smultron ännu, de brukar väl vara klara till midsommar.
När barnen var små så plockade vi massor av smultron som vi trädde på strån, doften av smultron det är sommar för mig, jag älskar min smultronjasmine som jag har som doftar helt fantastiskt!
 
Till top