50 år idag!

Lite om mig & mitt underbara liv / Permalink / 0
 
Och så kom den stora dagen då man fyllde 50 år, som min ena son säger att jag är halvvägs till 100 hahahhahaha dåter gammalt! och en del andra välkomnar en in i andra halvlek,hahahahhaha det låter ju som sista stunden är kommen, ja åren går och nu har man typ passerat bäst föredatumet och det känns ju sådär såklart! YOLO
Det känns så otroligt konstigt att inte få eller kunna ha den stora festen man tänkt med ca 100 personer som vi tänkt bjuda. Inget är sig likt i corona tider. Vi hade även bokat en lite resa över en helg som även denna blev inställd. 
 
Men vad gör väl det, jag har haft en toppen dag , blivit firad på morgonen här hemmma med en mysig frukost. Bästa starten på dagen. Och jag har haft en toppen dag.
 
Blev även uppvaktad på jobbet, så gulligt av mina kunder att fira mig.
 
Sen bar det av till min mamma ute på hennes äng med picknick, hon har ju firat mig i 50 års tid, så klart att hon ville det även i år, så under dessa omständigheter så tog vi oss dit och åt och fikade ute en stund.
 
 
På kvällen tittade Skenderie och Flawia över, vi satt ute och höll avstånd.
 
 
På Lördag kommer jag att bli firad av mina närmsta, mannen och mina fina barn, då blir det klackarna i taket! Nu tackar jag för en toppen dag.
 
 
Till top