Trädgårdspyssel....

Lite om mig & mitt underbara liv / Permalink / 3
Är det någon som vet vad denna blomma heter, jag är så kär i den måste köpa, men vet inte vad den heter kan du hjälpa mig?
 
 
Lite pyssel här hemma i trädgården har det blivit! Från ett kalt berg till en liten kommande trädgårdsodling, tids nog ska vi köpa ett orangeri, ett litet större, förut hade vi ett litet växthus på muskö, men här vill jag ha ett större ett litet orangeri, ska bli så nice.
 
 
 
Nu har jag bara tagit hand om alla ätbara växter som vi hade på tomten, så ännu har jag inte köpt nått ännu :) Det får bli nästa år, vi ska ju först få dit orangeriet :) 
 
 
 
#1 - - T.:

Höstflox kanske. Men svårt att se eftersom du bara fotat blomman.

#2 - - T.:

Höstflox kanske. Men svårt att se eftersom du bara fotat blomman.

Svar: Tack ❤️ ja det ser ut att stämma när jag googlade på det 🌸
Anette

#3 - - Susanne:

Ja det är phlox. Finns massa fina färger.
Jättevackra!


Svar: Tack , ja dom är helt fantastiska! Köpte en i dag , dom hade bara en färg hemma på plantagen , så det fick bli en sån att börja med :)
Anette

Till top