Lite om mig & mitt underbara liv härlig träning, kul att träna, lär dig springa 5 km, löp träna, löp tränings pass, nyttigt att träna, spring för livet, spring träning, träna, träna gratis, träna hemma, träna hårt håll käft

Lär dig att springa 5 km på bara 5 veckor! Pass 2 vecka 4

Träningstorsdag igen!

Lär dig att springa 5 km på 5 veckor pass 2 vecka 3

 
Är du nybörjare och inte sprungit tidigare så är detta garanterat nått för dig att hänga med på! Jag försöker hitta olika träningsformer här hemma sen coronan bröt ut. Jag som alltid är på gymmet 3 ggr i veckan i normala fall, och sen när denna pandemi kom så har jag inte vågat gå dit. Jag älskar att träna och kan inte ge upp det bara för att jag inte kommer till gymmet.

VECKA 3 nu blir det mer terräng !

Så nu tänkte jag även köra ett löpprogram för att inspirera de som har svårt att träna hemma. Detta kostar inget annat än din egen tid, ta hand om din kropp och häng med mig på detta 5 veckors program som jag tänker gaida dig igenom.

  

 
 

Det är ett enkelt 5 veckors program som jag kommer att köra TISDAGAR -TORSDAGAR-LÖRDAGAR

Så häng med, snöra på dig skona och våga ta tag i lite må bra träning.

Jag själv tränar minst tre pass här hemma varje vecka på 55 miniuter och nu kommer jag utöver det köra detta springpass tre dagar i veckan , så om jag kan träna sex dagar i veckan så kan du hänga med på 3 pass i veckan.

Min dotter säger alltid här hemma när hon ser mig träna att jag alltid har ett stort leende och att det märks att jag bara älskar att träna, speciellt kondition :) 

Nu kör vi: Torsdag vecka 4 pass 2 

För nybörjare: Pass 2: Träna något du väljer själv i minst 30–40 min. Gör 5 styrkeövningar.

För mig och er vana tränare:  Pass 2: Power Walk i minst 40 min. Gör styrke-övningar i ca 40 minuter.

 

Efter pass 1 varje vecka – stretcha  gärna framsida lår och vader lite extra 

Nöjd med passet!

VI FORTSÄTTER TRÄNINGEN PÅ LÖRDAG  IGEN!

Bra jobbat till er som tränade med 🌸