Lite om mig & mitt underbara liv LÖPA, härlig träning, kul att träna, lär dig springa 5 km, löp träna, nyttigt att träna, spring för livet, spring träning, springa, träna, träna gratis, träna hemma, träna hårt håll käft

Lär dig att springa 5 km på bara 5 veckor! Pass 1 vecka 4

Idag blev det lite panik efter träningspasset, när vi äntligen kom hem och skulle låsa upp dörren så inser jag att jag tappat nyckeln någonstans dessa 6,7 km vi befunnit oss på, i panik springer jag tillbaka nästan hela rundan, peter och alexandra går efter, jag frågar alla jag ser om de har sett en nykel. Peter och alexandra är på sitt håll och hittar nycklen, dom frågar alla dom ser om dom sett en blond tjej med svarta tränningskläder och jag frågar alla om dom sett en nyckel hahahahahaha Sen efter 6 km så hittar vi varandra och då skäller dom på mig för att jag sprang så fort iväg hahahah

 

Är du nybörjare och inte sprungit tidigare så är detta garanterat nått för dig att hänga med på! Jag försöker hitta olika träningsformer här hemma sen coronan bröt ut. Jag som alltid är på gymmet 3 ggr i veckan i normala fall, och sen när denna pandemi kom så har jag inte vågat gå dit. Jag älskar att träna och kan inte ge upp det bara för att jag inte kommer till gymmet.

VECKA 4 Jogga längre tid i sträck

Så nu tänkte jag även köra ett löpprogram för att inspirera de som har svårt att träna hemma. Detta kostar inget annat än din egen tid, ta hand om din kropp och häng med mig på detta 5 veckors program som jag tänker gaida dig igenom.

Det är ett enkelt 5 veckors program som jag kommer att köra TISDAGAR -TORSDAGAR-LÖRDAGAR

Så häng med, snöra på dig skona och våga ta tag i lite må bra träning.

Jag själv tränar minst tre pass här hemma varje vecka på 55 miniuter och nu kommer jag utöver det köra detta springpass tre dagar i veckan , så om jag kan träna sex dagar i veckan så kan du hänga med på 3 pass i veckan.

Min dotter säger alltid här hemma när hon ser mig träna att jag alltid har ett stort leende och att det märks att jag bara älskar att träna, speciellt kondition :) 

 

Nu kör vi: TISDAG vecka 4 pass 1

För nybörjare : Gå  10 min. Spring 1 km, vila/gå på stället 2 min och gör samma sak igen tills du sprungit totalt 3 km.

För mig och er vana tränare:  Pass 1: Gå power walk 10 min. Spring 1 km, gå 2 min och gör samma sak igen tills du uppnått 5 km.

 
Efter pass 1 varje vecka – stretcha  gärna framsida lår och vader lite extra 

Nöjd med passet!

VI FORTSÄTTER TRÄNINGEN PÅ TORSDAG IGEN!

Bra jobbat till er som ville vara med!