Jag som lovade en hemma dag.....

Lite om mig & mitt underbara liv / Permalink / 0
Jag som lovade en hemma dag och så fick jag för mig att åka till ikea en sväng idag för att köpa lite till mina syplaner.... sen var jag igång när jag ändå var iväg...Förlåt mannen men du vet hur jag är, får jag för mig nått så är det bara så.
 
Passade på att åka en sväng förbi ZETAS TRÄDGÅRD asså det finns ju så otroligt mycket man vill köpa, jag skulle kunna plocka på mig hur mycket som helst och gå där i timmar det finns så otroligt mycket fint! Och den stora frågan, hur många säckar jord kan man göra av med bara på det jag har gjort i år, jag tror jag har köpt över 40 st 40 liters säckar , peter börjar tröttna på att bära nu hahahah
 
 
 
 
 
 
 
En liten andningspaus med lite onyttigt från mc donalds
 
Till top