Nytt träningspass! Dans Explode

Lite om mig & mitt underbara liv / dans träning, frisk, friskis & svettis, friskis i farsta, friskis och svettis, friskt och sunt, härlig träning, nyttigt att träna, perfekt till träningen, träna, träna hårt håll käft, tränahårt / Permalink / 0
 

Snart så kommer ett träningspass på Friskis & Svettis som jag är så taggad på, jag tror att det kommer att börja om 1 eller 2 veckor!

Äntligen ett till danspass som ska vara hög intensivt, så himla roligt, jag älskar danspass med mycket go i och massor av karaktär.

 

Dans explode

Explosivt och svettigt med dansgolvskänsla

Dans explode är danspasset för dig som gillar att hårdträna. Ett riktigt partypass där du både får svettas och maxa danskänslan. Passet är enkelt uppbyggt, utan allt för krångliga steg och långa sekvenser. Det här är tuff konditionsträning med inslag av styrka, snabbhet och explosivitet – allt utifrån musikens karaktär och känsla.

Har du testat Step explode så kommer du att känna igen dig i känsla och upplägg. Det nya passet i dans är precis lika kraftfullt.

 

Första gången? 

Kom så får vi träningsgolven att vibrera!

•Hög puls

 

•Energi

 

•Party!

Till top