Min son fyller 30 år idag!

Lite om mig & mitt underbara liv / 30 år, Grattis, fyller år, födelsedag, kärlek, min son, mitt barn / Permalink / 0
Stort grattis till min älsta son som fyller 30 år idag! Tiden går så otroligt fort, känns som att jag själv är i samma ålder hahahahha Tänk att det var 30 år sen jag födde mitt första barn, inte klokt.
Vi firade på en restaurang i gamla stan : Fem små hus.
Det blev en mysig kväll gott & trevligt!
Nu är man så proppmätt efter tre rätter..........
 
 
Kantarellsoppa spetsad med Cognac, Servrerad med Krasse, Krutonger och Örtolja. Njut den med vårt Hembakade Bröd  
 
 
Toast Skagen toppad med Löjrom  
 
 
Regnbåge, filé med Rostade Rotsaker, Sås Vichyssoisse, Gräslök
 
 
Ryggbiff stekt i Vitlök och Timjan, Serverad med Tryffelkonfiterad Potatis, Kantarellsmör, Honungsrostade morötter och Salviasky 
 
Kalvfilé ”Anna Lindberg” med Murkelsås, Rotfruktskaka och Potatisgratäng
 
 
Kungsflundra, filé fylld med Blåmusslor och Kammussla, Serverad med Ängsyresås, Babymorötter, Forellrom och Potatis 
 
 
 
Äppelterrinne med Vaniljkräm och Kanderade Hasselnötter, Fylld Äppelmunk, Sorbet på Syrligt Äpple och Granskott 
 
 
Till top