Tråkigheterna fortsätter & jag är så ledsen

Lite om mig & mitt underbara liv / Permalink / 0
Igår så la jag ju in länk till min nya Face book , men nu är även det kontot spärrat av nån anledning, man blir så ledsen! Känner mig helt deprimerad nu, önskar så att jag fick tillbaka alla mina sidor.
Tror snart jag blir galen.
 
Men ni hittar mitt nya konto på instagram, följ gärna mig där , det skulle pigga upp mig:
jag heter nu: Guldtassensanetteaulikhissing
Sprid gärna ut det på Fb och instagram, så jag får tillbaka alla mina fina vänner.
 
Nog tjatat om det , men det bara maler i mitt huvud nu😢.
 
Idag var min lediga dag men jag har haft både nagelkund & klippkund, så det blev ingen ledig dag idag i alla fall. och så hann jag och fixa mina egena naglar, sen har jag börjat sy lite nya gardiner till vårt stora allrum på övervåningen. Vita sammetsgardiner, det kommer bli så snyggt! Ny gardinstång ar jag redan köpt så det kommer att bli super fint.
 
Ikväll blir det träning igen, nya härliga passet som heter: Dans Expolde, så grymt bra och roligt!
 
Nu ska jag kolla om lasagnen är klar i ugenen som jag har lagat, så jag hinner äta innan träningen.
 
Ha det bäst kram från mig <3 
 
Till top