Igår vart det Söndags brunch på Pane Fresco

Lite om mig & mitt underbara liv / Anette Aulik Hissing, Paolo roberto, hammarby sjöstad, pane fresco / Permalink / 0
Underbara härliga hammarby sjöstad. Jag älskar detta ställe. Söndags brunch på Paolo Robertos restaurang Pane Fresco i Hammarby sjöstad, älskar att brunch då man får plocka allt man vill ha, så gott och mysigt!  Men det var riktigt blåsigt igår när vi gick runt vattnet, det var väl stormen ciara som kommit på besök, men lite svagt här i stockholm, fast jag tyckte det blåste ganska mycket här på kvällen, det var så det tog tag i husväggarna.
 
Det ser så bister ut på bilderna den här årstiden, men alla årstider har sin charm, bara man klär på sig så man ser ut som en.... jag vet inte vad, då funkar det, men att gå ute och frysa det har jag äntligen växt ifrån, men då ser man ju ut därefter också hahahhaha, men om man ska vara ute och promenera i kallt väder så måste man va påklädd helt enkelt!
 
Jag kan varmt rekomendera er som tycker om italiensk brunch att går hit och äta & mysa.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Dessa små gröna saker va ju bland det godaste, även kladdkakan den var som maräng bara smälte i munnen....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Till er som saknar mig på Fb & insta så blev mina konton hackade, jag är så ledsen, jag har försökt kontaktat dom nu sen i onsdags,men får bara automatiska svar, det är som att stoppa huvet i sanden. Jag ska idag posta brev via snigenpost och se om det kan ge nått. Annars så vet jag inte vad nästa steg blir, jag är förtvivlad då jag har en otroligt stor kundkrets på fb via min trim & nagel sida. Så surt när man har byggt upp detta i flera flera år!
 
Jag har lyckats skapa ett nytt insta konto privat följ mig gärna där: Guldtassensanetteaulikhissing
 
Nu börjar en ny jobbar vecka igen, dock skapar mitt inre kaous av att mina sidor försvunnit så det tar så otroligt mycket energi,innom mig gråter jag även om utsidan som vanligt ler,  men jag ska försöka hålla mig flytande, tack till alla er som bryr er, det värmer <3
 
Till top