En dag som känns helt overklig

Lite om mig & mitt underbara liv / Permalink / 0
Att vara av med alla sin konton på fb och privat på instagram känns så overkligt och jobbig , då man har en stor del av sin kundkrets där och alla bilder sen hur många år sen tillbaka, alla mina instagram kontalkter över 600 st, alla mina fb vänner öven 2200 är bara borta, så himla ledsamt!
 
Jag känner mig så uppgiven så just nu känns det som man har fått en knivi hjärtat och det känns inte som att man har nån gnista till att bygga upp allt igen, det har ju som sagt tagit så många år!
 
Till er som vill lägga till mig som vän eller följa så har jag nu skapat konton, så får vi se om det är tillfälliga ifall jag får tillbaka mina gamla konton så kommer jag ta tillbaka dom. Men det kanske inte änns går.
För er som vill adda mig eller följa mig:
 
På Face book: Anette Aulik Hissing
 
På instagram: guldtassensanetteaulikhissing
 
Förutom allt grubbleri så blev det ett härligt träningspass ikväll.
 
Ska försöka att inte grubbla ihjäl mig men det är lättare sagt än gjort.
Tack för alla glada tillrop från alla snälla människor i alla fall.
 
Är ju fruktansvärt glad över att jag inte hade alla kunder digitalt på fb bokningssysten, då hade hela min värld brakat samman, är så glad över att jag har min filofax i papper, så jag i alla fall har koll på mina bokningar, det ger en tankeställare i alla fall, att det är ganska så tryggt, även om många tycker att man är omodern hahahahah
Till top