Guldtassens årliga tävling

Lite om mig & mitt underbara liv / Permalink / 0

Tävlingen avgörs på nyårsafton

Idag så drar jag vinnaren av den årliga tävlingen: Den hund som har kommit på flest spa behandlingar under 2020 på Guldtassens Trim & Hund Spa.
Tävlingen avser fulla behandlingar för klippningar & bad .(inte endast bad eller kloklippningar)

Här presenterar jag nu alla 4 hundar som är NOMINERADE 2020
för topp 4 listan, de är utan inbördes ordning på de 4 hundar som har besökt Guldtassens trim & hund spa för flest spabehandlingar under 2020.
På nyårsdagen presenteras vinnarna i ordning.
Dom 4 hundarna kommer att få lite fina priser som tack för det gångna året.
Om din hund är nominerad så kan den vinna 1:a , 2:a , 3:dje eller 4:dje.

 
 
 
 
 

 

Priserna kan ni se bilder på.
1: pris värde av ca 1000:-
2: pris värde av ca 500:-
3: Pris värde av drygt 300:-
4: pris värde av 200:-

 
 
 
 
 


Vem tror ni vinner 😍🥰😍
Lycka till till samtliga godningar, tänk att jag får äran att ta hand om er, jag tycker så otroligt mycket om er och tycker det är fantastiskt kul att få pyssla om er alla ❤️ 

Ni är mina bästa jobbar kompisar som jag kan snacka med allt om

Vem tror du vinner?????

Vem hejar du på?????

 

Till top