Planera in era klippningar i gooood tid.

Guldtassens Trim & Hund Spa, Lite om mig & mitt underbara liv / Klippa, bada, bada hund, boka, boka tid, boka tid klippa hund jourtid, hund klo klippning, klippa bichon frise, ledig Guldtassens trim & hund spa boka tid, lediga tider / Permalink / 0
Många av mina kunder är fantastiska på boka in sina klippningar i god tid.
Det finns dom som har bokat in tider ända till julen 2021 , vi pratar nu om nästa jul nästa jul, det kallar jag väldigt god framförhållning.
Men är man mån att man vill ha stamkundspriset så är det ingen du ide.
 
På hemsidan kan ni boka tider fram till sista Januari 2021 och i salongen kan ni boka tider fram till midsommar 2021, visst kan ni boka tider ända till sista december 2121 om ni vill, men då är inte Juli bokbar för jag vet inte hur jag ska ha det med semester veckor nästa år.
 
Om det är någon som vill ha hjälp med att boka in er och vill att jag räknar veckor och stamkundspriser så hjälper jag gärna till. Bara skriv det till mig och villken dag & tid i veckan ni helst vill komma och om det är någon dag som passar er mindre bra.
 
Stamkundspris gäller måndag - Fredag 8:00-15:00
Tiderna som finns är oftast: 8:00 & 9:30 & 12:00 & 13:30 
Helger gäller Jourtider/Akutider det behöver du aldrig boka förens samma vecka du vill komma.
 
 
Till top