5 år idag!

Lite om mig & mitt underbara liv / @skandia mäklarna i trångsund, Skandia mäklarna, fint hus, huddingekommun, hus drömmar, hus med bastu, hus med bubbelbad, hus med öppenspis, sjöängen, skandiamäklarna, trångsund / Permalink / 0
 
Idag är det 5 år sen vi flyttade in i detta underbara drömhus. Tänk att det är fem år sen flyttlasset gick till det Blå palatset, det är bland det bästa vi gjort, älskar vårt underbara fina hus 💕💕💕
 
 
Den dagen haglade det så mycket så flyttkartongerna blev helt mjuka när vi bar dom från lastbilen❤️
 
Den dagen bytte vi nästan liv, från att ha bott 11 år ute på en ö i stockholms skärgård, och då hade vi en över en timmes bilväg in till stan drygt. När vi flyttade hit så har vi nu 10 minuter in till stan med bil, ändå har vi så mycket natur här vi bor. Närhet till affärer och gym m,m, det är så underbart.
 
Nu har vi ett underbart hus med bastu , öppen spis, bubbelbad mm
Ja vi har allt man kan önska och lite till.
Och att jag har mitt hundtrim & Nagelsalong i ett annat litet hus på tomten är också rena drömmen.
Men vi var kräsna när vi letade efter huset vi till sist fann, och det släpper jag aldrig som det känns idag!
 
Även om vi hade 11 fantastiska år på ön så kände jag att jag bara var klar där, ville vidare till nästa ninå i livet, barnen började bli stora och börjar skaffa sina liv. 
Till top