Grundläggandepälsvårdskurs eller klippkurs???

Guldtassens Trim & Hund Spa, Lite om mig & mitt underbara liv / Guldtassens Trim & Hund Spa, Hund Spa, Hund shampo, Hundfrisör, Klippa, allt för hunden, bada hund, balsam till hund, boka tid klippa hund jourtid, erfaren hundfrisör, guldtassens trim & hund spa, gå klippkurs, hund, hund frisör, hund klo klippning, hund shampo, klipp kurs, klippa bichon frise, klippa hund, klippa klor på hund, klippa själv, klippkurs, klippning, klipptid, klor kloklippning klippa klor på hund tassar tasssalva, kurs att lära sig klippa hundeb, pälsvård, pälsvårdskurs / Permalink / 0
Många gånger så är det många som är alldeles förtvivlade över att deras hundar tovar så mycket. En del hundar tovar så mycket så det måste rakas ner helt och hållet!
En del känner sig som urdåliga hundägare, och ber tusen gånger om ursäkt till mig när det kommer med sina toviga hundar!
 
Men kom ihog att kommer ni till mig så behöver ni inte be om ursäkt, jag hjälper er så gärna.
Många gånger beror detta på att hundägaren har fått dåliga instruktioner från sin uppfödare ang pälsvården, eller i värsta fall inga instruktioner alls. Hur ska man då som en nybliven hundägare veta att man sköter sin hund rätt om ingen har visat ?
 
 
Jag håller pälsvårdskurser för att visa er hur man ska Klippa klor, dra öron hår, & bada hund, jag visar hur man fönar och reder ut. 
Grundläggane Pälsvårdskurs kan du boka hos mig .
Priset är: 300:- 
Grundläggande pälsvårdskurs för alla hundägare , en grundläggande pälsvårdskurs för er som kommer och klipper era hundar hos mig.
Så ni lättare kan sköta pälsarna mellan klippbesöken hos mig .
Jag visar går igenom Bad /fön kloklippning öronhår/öronrengörning
Tippsar dig om rätt produkter och pälsverktyg
Välj om du vill komma privat eller i grupp, du deltar utan hund.
Pris: 300:- / per deltagare
 
 
Jag håller även klippkurser:
Du får en privatkurs i hur du tar hand om pälsen bad, föning kardning & kammning och hur du ska klippa just din hund.
Jag hjälper dig att hitta rätt produkter till just din hund, shampoo, kammar , kardor, saxar , trimmers m,m, Du får Ca :3 - 4 timmar med mig.
Du deltar med din hund, som du själv ska jobba med.
Priset är :1500:- 
 
Om du vill anmäla dig till någon av pälskurserna så kontakta mig.
Ring eller smsa mig på: 073-612 27 98
Maila mig på : [email protected]
 
Till top