Pyssel och shopping & adventsfix

Lite om mig & mitt underbara liv / Permalink / 0
 
Försökt att pynta mig ut ur bygg & renoveringsröran, alla fönster är nu pyntade men de nya gardinstänger och gardiner får vi ta i veckan . Och alla tomtar får också vänta på att kliva ur garderoben tills nästa vecka. Då är det färdigt med renoveringen i alla fall.
 
Det blev lite shopping i dag, jag kan förköpa mig på allt detta julpynt! Det blev en ny ute slinga på 30 meter så nice, med vita ljus, jag tycker det är så vackert mot den vita snön, det är fint med färgade lampor med , men jag tycker att det blir lite clownit, stavas det så clown, ja ni vet vad jag menar i alla fall, sen blev det några nya tomtar fast jag inte skulle............
 
 
Min man tycker att jag inte ska stressa så mycket och hinna allt hela tiden, så det blev en fika på Starbucks lite mysigt, att bara stanna upp innan man skyndar vidare igen.
 
 
Och min fina man kom hem med så fina röda rosor idag, så gullig han är <3 
Han är ng lite små kär i sin fru ändå, han säger ju det flera gånger i veckan och det har han väl gjort nu över 24 år nu, lite gulligt ändå ...
 
 
Goooood...
Nått för mig när jag tränar eller vad tror ni hahahha
 
Imorgon börjar julkalendern, jag hinner nog att se den innan jag börjar jobba imorgon, det tycker jag är så mysigt till morgonkaffet.
 
 
 
 
Till top