Nu kan du köpa bröd & bakverk av mig. Börjar med detta brytbröd.....

köp och beställ mina bakverk / baka, baka lätt, baka med jäst, baka snabbt och enkelt, bryt bröd, gott bröd, havre bröd, köp hembakat, långpanne bröd, matbröd / Permalink / 0
Jag har bakningen som en ren avkoppling och ett starkt intresse för att göra fina goda bakverk, bakar man så ska man baka med hjärtat & rätta känslan. 
Nu när familjen har minskat här hemma och många flyttat hemifrån, så har jag inte samma åtgång på bakverken och då kan jag ibland känna att det inte är någon ide att baka, men kan man glädja andra med det så är det ju jätte kul, ska jag äta allt själv som  jag bakar så kommer jag snart rulla fram
 
Jag som ofta bakar både matbröd, bullar kakor, tårtor, kladdkakor m,m,,
jag får ofta frågan om jag inte kan baka åt andra. Jag kan absolut göra det om tiden räcker till. Så nu kan ni lägga beställningar på det ni vill ha. Många kanske vill ha nått speciellt till födelsedagar, middagar, eller fester. Eller bara nått gott till fikat.
 

LÅNGPANNEBRÖD 20 bitar:

Gjort på Vete /Havre/ Honung

PRIS: 100:-

 
 
 
Så jag kommer att lägga ut lite ider vart efter jag bakar vart efter , med priser och då kan ni lägga en beställning om det skulle vara så att ni vill köpa, men jag kommer även fortsätta att dela mina recept för er som vill baka mina saker själva så klart. 
 
 Är du intresserad av att köpa nybakat av mig, så hämtas det i trångsund/stockholm
 
 
Du kommer kunna beställa det jag bakar TEX
  • Matbröd
  • brytbröd
  • frallor
  • Julbröd
  • Limpor
  • Bullar
  • Längder
  • Kransar
  • Kladdkakor
  • pajer
  • Småkakor
  • sockerkakor
  • tårtor
  • Julgodis
  • rulltårtor
  • m,m,
Till top