7 veckor kvar till vårruset!

Lite om mig & mitt underbara liv / trappmaskin, träna, vårruset 2019 / Permalink / 0
Endast 7 veckor kvar till vårruset, mitt mål är att lyckas springa loppet på 5 km under 30 minuter. Så nu är jag nere under 30 minuter, men frågan är om man är det när man ska springa bland alla människor, och hur kommer framkomligheten att vara? Det är frågan det. Hursom så tränar jag på springer en gång i veckan mina 5 km , sen kör jag 30 min på trappaskinen & så har jag mina andra träningar i veckan, får knappt tiden att räcka till, man skulle behöva ha mer ledig tid hahahahha 
Men träning är kul, underbart att vara på gymmet och se alla duktiga människor kämpa och inse att man faktiskt är en av dom duktiga som är där minst tre dagr i veckan. CHECK på den!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Till top