Mina naglar ......nya fina färger & massor av glitter & handkrämer...

Lite om mig & mitt underbara liv, Nagelparadiset / Nails, fina naglar, gelenaglar, gelnails, gelpolish, glitter, handkräm, lilly nails, nagelförlängning, nagelparadiset.com, nagelteknolog, nagelterapeut, naglar, naglar Anette aulik Hissing, naglarparadisetistockholm, naglarstockholm, naglartrångsund, snygga naglar / Permalink / 0
Idag hade det gått 4 veckor sen jag fixade mina naglar, så nu va det dax igen :) 
Jag har fått hem massor av nya fina färger från nya vinterkollektionen, så jag valde en av de färgerna som heter Pink Pearl och jag tog klar lack på!
 
Här är alla färgerna från nya vintercollektionen, alla finns hemma.
°Lilly nails har så otroligt fina lacker
 
Jag har gjort naglar på andra som valt av de nya färgerna i veckan 
 
Här har vi Kerstins fina naglar med Pearly silver  med klar lack!
 
Här har vi Emmas fina naglar med Dragon med matt lack!
 
Här har vi Sandras fina naglar i Pink Pearl med matt lack
 
Har även fått hem en ny handkräm, doftar underbart

Hand Cream Strawberry 120ml  

Lilly Nails exklusiva handkräm med doft av jordgubb. Luftlös pumpflaska 120 ml. Denna hand lotion är bl.a. baserad på avokadoolja, olivolja, vetegroddsolja & vitamin E, Glycerin & Panthenol (B5 vitamin)     

Innehåller inga parabener eller mineraloljor. 
Olivolja ger en slikeslen touch, mjukgörande egenskaper och bra spridbarhet. Minskar 

fuktighetsförlust. Hjälper till att skydda barriärskiktet i huden.

Panthenol  (vitamin B5 ) är starkt fuktighetsbevarande och mjukgörande. Minskar klåda och inflammation. Påskyndar och förbättrar läkningen av epidermala sår. Stimulerar sårläkning. Goda mjukgörande egenskaper. Anti-inflammatorisk.

Avokadoolja lugnar huden. Hjälper till att transportera aktiva ingredienser. Höga halter av A, D och E vinamin.

E-vitamin antioxidation, mot fria radikaler.

Effekt & Fördelar

·       Skyddar huden mot uttorkning

·       Förbättrar hudens motståndskraft

·       Motverkar att händerna åldras i förtid

 

 

 

Jag har även fått hem massor av glitter i olika färger

Vill ni boka tid hos mig för naglar, så är ni välkomna

Nagelparadiset

Kantljungsvägen 37 

142 64 Trångsund

Tidsbokning: 073 -612 27 98

STOCKHOLM

//Anette

 

 
Till top