Äntligen färdig nagelterapeut 👌💅🏻

Lite om mig & mitt underbara liv, Nagelparadiset / #nagelförlängning #nagelterapeut #nagelterapeututbildning #manikyr #gelnails #gelenaglar #gellack #gelpolish #naglarstockholm #naglartrångsund #nagelteknolog #nails💅 #glitternails #nagelgodis #nagelparadiset #beauty #skönhet #nagelvård #lillynails / Permalink / 0
Jag är alltid glad , jag är nog född med ett leende på läpparna 😁 men idag är jag extra galet glaaaad 🤗idag är jag klar med ALLA delar på min nagelterapeut utbildning, känns så galet bra, det har vart tufft att jobba och hinna plugga samtidigt och fått ihop praktiskt, men nu är det gjort👏👏👏 det ska jag fira med att dansa brallorna av mig på gymmet ikväll 👌👌👌titulerad :nagelterapeut & nagelteknolog & hundfrisör That’s me 😘😘

❤️❤️❤️-ligt välkomna till min lilla salong Nagelpatadiset i Trångsund 
För tidsbokning 073-612 27 98

Ska så smått börja bygga på min hemsida när tiden räcker till, men ni kan följa mig på 

Nagelparadiset på Facebook : https://m.facebook.com/nagelparadiset/

Nagelparadiset på Instagram: https://www.instagram.com/nagelparadiset_com

Guldtassens trim & hund spa på Facebook :

Guldtassens Trim & hund spa på instagram:

Min personliga Facebook :

Min personliga instagram:

(null)

(null)

(null)

(null)
(null)

#nagelförlängning #nagelterapeut #nagelterapeututbildning #manikyr #gelnails #gelenaglar #gellack #gelpolish #naglarstockholm #naglartrångsund #nagelteknolog #nails💅 #glitternails #nagelgodis #nagelparadiset #beauty #skönhet #nagelvård  @ Nagelparadiset
Till top