Tack Göteborg för en underbar helg

Lite om mig & mitt underbara liv / Permalink / 0

Åter hemma i Stockholm igen, efter en fantastisk helg i Göteborg 💕💕💕 en lite blekare frukost hemma idag efter att man vart bortskämd med hotellfrukost nu i flera dagar, det saknar man,vädret va fantastisk med sol in i det sista, när vi packade bilen så kom regndropparna ☂️ 


Med lite stopp på vägen hem så blev Ullared ett självklart val en snabbis på 5 timmar med allt vad det innebär, Ola - Conny , Morgan ja vad säger man Hahaha billiga saker av allt och ingenting, kläder fanns inget för småfolket som mig bara XL i allt, men jag lyckades få ihop en kundvagn med annat jox i alla fall 👌

Regnet öste ner mennan Linköping och Södertälje blixten lyste upp himlen, väl hemma så va vädret fint igen 🌞🌞

När vi kom hem så möttes jag av underbara blommor och ett perfekt städat hus 👌👏

Ganska nice att krypa ner i sin egens säng, den är i alla fall skönare än den på hotellet.

Nu är man tillbaka på Guldtassens trim & hund spa saxen är på plats i handen och vardagen är här igen, det är inte så tokigt det heller, så back to business liksom 😊

Kul att just du hängde med på ett hörn på min lilla semester helg 😘

Till top