Underbara julen över, nu väntar vi in det nya året..

Lite om mig & mitt underbara liv / Anette Aulik Hissing, December, Julefrid, Tomte, julen2017 / Permalink / 0
Vi har haft en underbar jul med lite lediga dagar, känns som att jag behövde det, efter en fullbokad december 😊  Första julen älsta sonen inte va med, det va lite tomt och konstigt, men man ska väl vänja sig vid att alla mina barn börjar bli stora eller är redan för stora 27 år , 24år och 20år 😂😂😂😂 Dom kommer alltid vara mina små pluttar fast alla växt om mig, dom fick bara en liten mamma, men man ska inte få förmycket av det goda säjs det 😜😜  och tänk tomte kom över till oss det va en överraskning ‼️❣️❣️ 
 
Kysste ni nån tomte i år då?

Efter all julmat & godis man nu stoppat i sig så känner man sig smällfet och änn är det inte över 😂😂 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu ska jag åka in till stan och ta en lååång prommis runt kunglig Djurgården 
Puss på er så länge ....
 
Till top