Shoppingdag med dottern, bara sådär en solig dag i augusti mitt i veckan :)

Lite om mig & mitt underbara liv / Anette Aulik Hissing, il piatto, nya skor, sallads lunch, skor / Permalink / 0
Idag tog jag och dottern en riktig chill dag, vi åkte till Farsta för att chilla runt och shoppa lite 6 äta en god lunch så klart :)  Skor skor skor, kan man aldrig få för mycket av, Alexandra köpte ett par super snygga läckra stövlar, liknade dom jag köpte till mig för förra veckan :) Sen gick jag och dregglade efter den ena efter den andra skon , så underbart läckra skor! Lunchen åt vi på mitt favvo ställe i Farsta Il piatto :)
Skulle kolla på nya träningsskor men min storlek sanns så klart inte 37 or alltid slut typ, så jag får väl beställa på nätet istället, så de kommer väl nästa vecka hoppas jag , hittade ett par läckra Nike :)
 
Här är dotterns nya , påminner om dom jag har på mig på bilder under, så fina tycker jag <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Till top